Meglepetééésss!
2010. június 25. írta: bozotvirag

Meglepetééésss!

Azt gondoltam, hogy el tudok aludni, és majd holnap megírom, hogy milyen csodálatos meglepetésben volt ma este részem, de nem jól számítottam. Olyan érzelem tolulásom van, hogy nem tudok pihenni, nem vagyok álmos, csak az arcokat látom magam előtt, azoknak a kedves barátaimnak az arcát akik ma meglepetés partit szerveztek nekem, mert holnap leszek ötven éves. Igaz, már én is be voltam sózva, hetek óta készülök arra, hogy összetrombitálom a kis családom, és egy kerek évfordulót megünneplünk együtt, szűk körben. Egyébként én nem vagyok az az ünneplős fajta, nem szeretek nagy feneket keríteni a dolgoknak, és ezt a barátaim is tudják rólam. Mint utóbb kiderült, volt is egy kis bizonytalanság a parti miatt,-hogyan fogadom majd a meglepit. Jelentem, majd elájultam, remegett kezem, lábam a meghatottságtól, hogy így figyeltek rám, hogy együtt akartatok velem örülni. Azt a kedvességet, azt a szeretet amit ma kaptam tőletek nem igazán lehet szavakban kifejezni, csak átérezni. Kívánom, hogy ti is tapasztaljátok meg, azt amikor az angyalok valóban megemelnek öt centivel a föld fölé! Köszönöm mindannyiótoknak!

Jé, holnap lett, és még mindig nem vagyok álmos! :)))

 

Barátok közt, 2010

 

Annyira szépek, aranyosak, és kedvesek vagytok-szeretlek benneteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr472108102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kunosné Juci 2010.06.26. 16:56:50

Én is nagyon sok boldog születés napot kívánok!

bozotvirag 2010.06.30. 17:16:50

@Kunosné Juci: Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy!
süti beállítások módosítása