Bemutatkozott az iskola
2009. május 09. írta: bozotvirag

Bemutatkozott az iskola

Tegnap délután nagyon fontos esemény színhelye volt a városi sportcsarnok,bemutatkozott az iskola. Nekem ugyan már nincs kisgyermekem,de meghívást kaptam, így megtisztelve érezvén magam elmentem. Péntek délután már igen fáradt vagyok, így az utolsó sorban ültem le, hogy ne zavarjak senkit, ha elmegyek. Maradtam. Egy percet sem unatkoztam,nagyon jól felépített, rövid blokkokból álló, nagy tömegeket megmozgató,színes, vidám műsorban volt részünk. Külön öröm volt számomra amikor régi óvodásaimat láttam, nagyon ügyesen szerepelni.Jó volt látni mennyit nőttek, milyen jó képességűek. Egy valami azonban nagyon elszomorított:azt gondoltam, hogy tele lesz a csarnok büszke családtagokkal,de sajnos azt kellett tapasztalnom,hogy nagyon sok gyereknek nem jöttek el a hozzátartozói. A pedagógusnak csak csalódás-tudomásul veszi ,de a gyermeknek érthetetlen fájdalom, hogy nem kíváncsiak rá az otthoniak.Mert senkiben ne legyen kétség afelől,hogy emlékezni fog rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr611111978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása