Hiánypótlás
2010. november 07. írta: bozotvirag

Hiánypótlás

Október 29.-én vendégünk volt Csepeli István, Kodály Zoltán díjas népi iparművész, Fából és csontból készült gyönyörű munkái megtekinthetők még egy hétig a Füzesgyarmati Református templomban. Egy hete, amikor hírt adtam az eseményről, nem tettem fel képeket a kiállított alkotásokról. Most szeretném pótolni, kedvcsinálóként azok számára, akik még nem látták. Megéri megnézni, a képek nem adják vissza azt az élményt amit ott látunk, de ízelítőnek jó lett. Kicsit elfogult vagyok a "Kápolna" alkotásával, ezért arról több képet is készítettem. Egyszerüen elvarázsolt! :)

 

 

Csepeli istván kiállítása, 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr242431698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása